Saturday, August 29, 2009

Another Tag, Another Reason to Smile


首先,感谢iCafe tagged了我。
不过,这些看似很简单的问题,却考到我了。
我竭尽所能的回答,以不负众望!

The Tag
1. A – Available/Single? 标准师奶一名
2. B – Best friend? 四海之内皆兄弟,何需再分你我他
3. C – Cake or Pie? Cake。尤其是芝士蛋糕
4. D – Drink of choice? 标准咖啡精在此
5. E – Essential item you use every day? 电脑
6. F – Favorite color? 蓝色
7. G – Gummy Bears Or Worms? Gummy Bears
8. H – Hometown? 吉隆坡
9. I – Indulgence? 小说
10. J – January or February? February,因为过年嘛~
11. K – Kids & their names? 怡怡和宁宁
12. L – Life is incomplete without? 亲情与友情
13. M – Marriage date? 199X年11月11日
14. N – Number of siblings? 四兄弟姐妹,排行老二
15. O – Oranges or Apples? 一日一苹果,医生远离我
16. P – Phobias/Fears? 天不怕;地不怕,只怕无法上网
17. Q – Quote for today? 知足常乐
18. R – Reason to smile? 微笑是延年益寿的灵丹
19. S – Season? Christmas season
20. T –Tag 4 People? 烤蚊MayEva弯弯米
1. U – Unknown fact about me? 多愁善感、口齿伶俐、老爱做梦.......
22. V – Vegetable you don't like? 香菜?通常会放在蒸鱼或鸡饭上的
(这真是难倒我了,我无菜不欢呐)
23. W – Worst habit? 懵懵懂懂,偶尔还会患上暂时性失忆症
24. X – X-rays you've had? 牙齿
25. Y – Your favorite food? 鱼 (唉~本是同根生,相煎何太急)
26. Z – Zodiac sign? 巨蟹座

The Rules
1. Link the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Share the ABCs of you.
4. Tag 4 people at the end of your post by linking to their blogs.
5. Let the 4 tagged people know that they have been tagged by leaving a comment on their website.
6. Do not tag the same person repeatedly but try to tag different people, so that there is a big network of bloggers doing this tag.

5 comments:

  1. 够力,做么我会中tag 的?哈
    我在玩种菜,得空才回帖
    记得的话啦!哈哈。。谢谢

    ReplyDelete
  2. 被tag是好事来的,证明你的人缘好,交游广阔! 恭喜!

    ReplyDelete

敬。我的部落亦师亦友

 最后一次写部落文章是2018年。 那一年,是丈夫离开我的一年。 四年后,再次留下一篇文章,却是部落友人离开的日子。 2008年,我第一年开部落格。 迄今已经14年了。 遨游部落格的日子,我有一亦师亦友的挚友,大家都称他为师傅。 当年开部落格是为了寻找一个自我空间,让我在寂寞又沉...